Spreker
Linda Vermue werkt samen met Masters4Professionals, een nieuw platform met een eigentijdse visie op ‘persoonlijke ontwikkeling in de 21e eeuw’. In de trendseminar Marketing biedt Linda Vermue een verrassende kijk op marketingmanagement in de 21e eeuw. Zij neemt ons mee in een compacte schets van de levenslijn van het vak marketing en de kansen en bedreigingen van marketing in het huidige tijdsgewricht. Zij laat zich mede inspireren door Society 3.0, Zaken doen in de nieuwe economie, Business Model Generation en Business Model You.
Linda Vermue brengt op een overzichtelijke en transparante manier in kaart hoe essentieel het ontwikkelen van een helder business model is voor het succes van een organisatie. Voorbeelden van spraakmakende business cases uit diverse sectoren passeren de revue. Zij laat zien op welke manier je de impact van trends snel kunt analyseren en hoe je tijdig kansen kunt benutten.
Big data, digitalisering, de deeleconomie, Return On Investment, disruptieve business modellen, real-time economie, de impact van social media: al deze fenomenen komen aan bod. Linda Vermue zal je uitdagen om deze te verbinden met je eigen werkomgeving. Zij laat zien hoe zij recent met een disruptive business model een nieuw concept in de markt heeft gezet: Talentdater.